Svårt att sova

4kommentarer

Jag har haft flashbacks i flera dagar nu, från den tiden då jag var på behandlingshem fram till nu då jag sökte hjälp men backade samt fick en lite smäll på käften av vården, socialen, samhället. Under sommaren så svärmar det av ungdomar och vuxna, berusade på livet eller droger kanske lite hat också. Jag är livrädd för tvångsvård just nu. Livrädd. Herregud jag är 30 + och har inte levt mitt liv som man ska sedan jag var ung tonåring.

Jag är hemlös ännu en gång. Någonting som ni inte vet är att jag jobbar, jag vet inte om personal och chef vet om mitt missbruk då jag jobbar på en rätt ensam avdelning. Men det borde synas och de måste vara ganska inkopetenta om de inte märkt något men jag uppskattar att jag får vara kvar, trots heroin så har jag lyckats jobba ett bra tag, misstag har hänt, kroppen har skakat då jag inte kunnat ta en paus för att sätta fixen. Jag tjänar pengar men jag lyckas inte behålla ett hem längre än ett halvår, jag har bott i färdigmöblerade lägenheter, jag har inga möbler, jag har inte mycket saker eller kläder. Pengarna har gett mig ett ökat missbruk bara för att jag har råd med mer, lagrar, skjuter mer, oftare, högre doser.

I mitt huvud simmar det omkring sönderknarkade tankar. I andras huvud står allting i klartext.

4 kommentarer

Linda

24 Jun 2009 17:22

Hej, en fråga. ska vi följa varandra via bloglovin?

Älskar din blogg! :) Den är bra och fin design med ;)

Kan du inte ha frågestund snart?

Kram

Svar: Tack!
Penny

Marcus

24 Jun 2009 21:42

Hej Penny!



Vore mysigt ha dig som flickvän. Vara din ekonomi, trygghet.

Vore mysigt bli injektserad av dig varje natt och dag. Bo med dig här o där, även vid trappuppgångar.



Vill få i mig ditt blod.

Vill bli upplärd av dig, få vara vad angelika var för dig.



Vill ge dig närhet, trygghet, värme, dela allt med dig. Förlorade förra månaden min familj.



vg maila mig på [email protected]

Kram:

Marcus

pierre

24 Jun 2009 22:58

hoppla marcus.....kan förtå din empti.....men om du bara visste vad du ger dig in i om penny skulle bjuda in dig......värsta jävlaresan på jorden. har du så gått om prngar så du kn försöja två heroinister om dagen....typ 2000 /dygn coolt i så fall men gör nåt vettigare för dom pengarena. som sagt jag förstår din tunga förlust av familj,din empati för en tjej som behöver hjälp, tanken e fin med riksen e att du stjälper er båda...var räddo om varandra....var å en för sig

kia

03 Jul 2009 08:16

Hej!



Följer din blogg, mitt hjärta blöder för dig! Var är du? Hur går det för dig?



Styrkekramar

Kommentera

Publiceras ej