Hillbilly heroin

1kommentarer

I nödfall får man gå över till det sk "hillbilly heroinet" , det är svåra tider ekonomiskt för mig. Det är en dyr habit, den är farlig och jag vet att jag vill sluta men jag backar varje gång av rädsla, ödet eller bara inte stark nog att lägga av. Jag kör på dubbelmoral hela tiden men jag tänker inte ursäkta mig, jag är en typisk jävla pundare som fick känna på foten av en familjemedlem här i dagarna. Ja , mitt namn är Penny, ja, jag knarkar, ja, jag kommer att dö av mitt missbruk.

Det kryper i huvudet på mig, tiotusen maskar krälar där inne. Det känns så, min syn är dimmig och jag känner att min dosering var lite för hög den här gången, inte dödlig men för mycket. Utslagen på golvet hos en vän försökte jag få fram min önskan om att dö samtidigt som jag framförde min önskan om att leva.

Jag är iskall och skakig, jag är trött och det värker i kroppen, stel och allmänt risig.

- Penny Dreadful -

1 kommentarer

calle

04 Jul 2009 19:41

va e hillbilly-heroin.

Kommentera

Publiceras ej