Förflyttning

0kommentarer

Abstinensen var svår. Outhärdlig. Efter tre dagar ute på gatan tog jag mig tillbaka till lägenheten.
Tre hemska dagar och två hemska nätter på gatan, drivandes, sovandes i trappuppgångar , att jag var otvättad sket jag i, jag var ändå bara en pundare som alla ser ned på. Lägenheten verkade vara tom på människor, inga ljud hördes. Jag hade ingen nyckel så jag slog sönder fönstret till badrummet så att jag kunde klättra in och jag hade rätt, det var ingen där. Jag raffsade snabbt som attan ihop mina kläder och pressader ner dom i samma bag som jag hade då jag kom tillbaka från behandlingshemmet. Jag svalde ett gäng med Tramadol och tog ett gäng med påsar med blandat innehåll, jag hade inte tid att titta efter vad som fanns i dom, svepte med handen över dom och tog så många jag fångade in i handen och hittade utrymme i väskan där dom fick plats. Det fanns kontanter i ett skåp, jag tog hälften ungefär.

En lättnad sköljde över mig, abstinensen skulle försvinna och jag hade pengar så att jag kunde ta mig till en annan ort.

Jag valde Stockholm  där jag även hade vänner. En del vänner hade noll tolerans mot alkohol och droger men jag hittade några av mina andra vänner med hjälp av en telefonkatalog och en telefonkiosk. Nina rökte hasch och hennes flickvän Isabell satt och noddade när jag blev insläppt genom dörren av en för mig obekant människa som visade sig vara en hallick som "hälsade på" sades det, egentligen så hämtade han pengar från tjejernas ihop tjänade inkomster. Han höll inte reda på något så dom kunde lägga undan ett par tusen som han aldrig fick reda på att dom fanns.

Jag blev illa tillmods, jag visste inte att de prostituerade sig och skulle deras äckliga pimp försöka tvinga mig till att knulla med äckliga jävla torskar? Jag behövde pengar men jag ville inte få 6-7 kukar i mig per dag om inte fler.
Jag lämnade dom äckliga tankarna, men de kom tillbaka varje gång han besökte lägenheten och studerade mig från topp till tå varje gång.

Jag öppnade bagen och tog fram påsarna, Tramadol, Citodon, Subutex, Xanor, Valium och bland dessa downers så dök det upp knappar, ecstasy. Där fick jag en möjlighet att tjäna lite pengar, centralstimulata var ingenting för mig.
Det var ungefär 50 knappar så det var inte speciellt mycket men det gav mig 4000kr totalt. Resten behöll jag, jag visste att Subutex ingick i mitt spår...

Kommentera

Publiceras ej