Fortsättningen...

0kommentarer

[ det börjar kännas tungt att skriva om mitt förflutna så jag tror att jag kommer hoppa fram lite snabbare än tänkt tills jag börjar skriva om vad som häder i mitt liv idag, i nuet ]

Det fanns även Dexofen hemma men det lockade aldrig riktigt efter att en bekant dog av blandningen alkohol-dexofen och som jag skrivit innan så drack jag en hel del. Jag gick på Tramadol länge, Kodein/Citodon kändes inte längre som något jag ville ha, Tramadol var grejen nu. Jag träffade på en del vänner sedan skoltiden och såg hur deras liv vad, men vad fan skulle man med flotta hus, ha en man och tre ungar, hund och lyxiga bilar och välbetalada jobb, jag hade Tramadol. Nu fick jag det inte längre, jag var tvungen att jobba för det, från början så ville han bara knulla mig, ville jag inte så gav han mig svenska flaggans färger för det innan han våldtog mig, Tramadolen blockerade mycket av smärtan från misshandeln och mina känslor var avstängda, det hade dom varit sedan jag var väldigt ung.

Det fortsatte med att jag fick börja deala, möta upp kvinnor och män som ville köpa diverse tabletter. Jag fick nu ta riskerna ute på stan medans han kunde sitta och gotta sig hemma.

Jag hade inte mycket på mig då jag blev haffad för ringa narkotikabrott. Det ställdes många frågor, jag golade inte på honom även om jag hade lust för att detta var hans fel - tyckte jag, det var faktiskt mitt fel - .
Jag släpptes och fick dagsböter, hur jag skulle betala av det visste jag inte, jag drog inte tillbaka till fd pojkvännen. Skulle jag leda snutarna dit så skulle hans kompisar leta upp mig och göra mig till svenska flaggans färger i extrem version.

Jag hade ändå ingenting värdefullt i lägenheten, lite kläder och sånt. Men vad skulle jag göra nu. Ännu en gång blev jag stående utan någonstans att bo och framför allt helt utan Tramadol.

Kommentera

Publiceras ej