Jag började missbruka igen.

1kommentarer

Tramadol. Tramadol var innehållet i kapslarna som jag svalde. Jag blev skönt mysig och lite euforisk men samtidigt så kände jag mig ganska klar i huvudet, jag blev som en människa igen. De fungerade som någon typ av antidepressivt preparat för mig. Ibland fanns det hemma Tiparol eller Tradolan vilket båda innehåller det aktiva ämnet Tramadol.
Min fd pojkvän tyckte givetvis att det var mycket bättre stämning hemma i lägenheten sedan jag började vara påverkad av Tramadol större delen av tiden. Jag testade kodein ( i sverige skrivs det ut under namnet Citidon ) men jag mådde bara illa och jag hade redan funnit tramadol som blivit en favorit, visst började jag med bensodiazepiner igen, jag ville slå mig själv på käften för att jag började igen men jag ville inte sluta. Ville verkligen inte sluta.

Jag började behöva högre doseringar och en dag så fick jag ett krampanfall vilket inte är speciellt ovanligt vid högre doser av tramadol. Det var inte det sista krampanfallet jag fick och det skrämde mig inte till att sluta svälja kapslarna.
Jag började missbruka igen...

- Penny Dreadful -

1 kommentarer

freddie

05 Apr 2009 09:15

Tramadol är en farlig inkörs port när man lagt ner jonket. Ramla själv tillbax genom ett par nobligan efter en avgiftning för ca 10 år sen.

Var populärt även på kåken för det inte syntes på pisseprov.



Lycka till iaf! Besök min blogg om du vill!

Kommentera

Publiceras ej