Min dag kom

0kommentarer

Angelica frågade lite blygt om jag ville prova, hon ville att jag skulle "jaga draken" till att börja med men jag å andra sidan tyckte att det är väl bara att gå rakt på sak. Min första sil satte angelica efter att jag har försökt åtskilliga gånger, jag var för uppe i varv för att lyckas känna efter i mitt armveck efter en ven. Angelica satte den perfekt. Min första fix, min första smak på heroin, det var blandade känslor må jag säga. Jag kräktes och kräktes och kräktes, jag trodde att någonting var hemskt hemskt fel, att jag skulle dö men Angelica sa att det är vanligt vid första gången man får sitt heroin i sitt blodomlopp. Det här var min dag, min första dag med heroinet i kroppen.

Idag, nästan 8 år senare så är jag sönderstucken och har svårt att hitta någonstans att sätta fixen så ibland blir det intramuskulärt. Punka.  När jag blir nog frustrerad så kör jag bara in nålen i kroppen och kör in heroinet i kroppen.

Det var meningen att jag skulle gå till en beroendeklinik idag men jag tog tre kliv bakåt och gav blanka fan i det.
Jag vill vara redo, jag ser och känner hur detta har förstört mig men det här är mitt liv, heroinet är mitt liv.

Kommentera

Publiceras ej