Slut på det goda

2kommentarer

Jag hade slut på mina godsaker, Draken var borta och Angelica var borta, mina andra vänner ville inte hjälpa mig mer då dom tyckte att det hade gått för långt; "Penny du måste lägga ner nu va, det är dags att du lugnar dig" .
Lyssnade jag? Nej, hur många missbrukare lyssnar på vad deras nära och kära säger när dom är i desperat behov av sina substanser. I ett berusat tillstånd så har jag sagt att visst, jag lovar att lägga av, bara den här sista silen nu.
Jag fick tag i en snubbe med subutex och då kom jag på att fan, jag hade subutex i den bag jag hade innan, de hade varit i påsarna jag snodde från min fd pojkvän. Men var fan var den nu då. Jag har flyttat runt så mycket så jag kommer inte ihåg var jag har lämnat den. Hade jag subutex så skulle jag klara mig undan den där hemska at:n. Köpte några av snubben och fan vad dyr han var men jag var desperat och han såg förmodligen desperationen i mina ögon och tog lite extra betalt, den jäveln. Den där förbannade bagen, väskan, var är den. Panik bröt ut och min hjärna gick så snabbt den kunde upp i varv men slutade på tomgång rätt snabbt, jag kunde inte komma ihåg.

- Penny Dreadful -

2 kommentarer

Ilahinoor

16 Apr 2009 12:32

Väldigt intressant att följa med på dina tillbakablickar - din resa. Har lagt till dig om en favorit på min blogg nu så även andra kan få chansen att följa med. Keep on keepin on!

Lotta

28 Sep 2010 17:31

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se lite fina grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

Kommentera

Publiceras ej