Speedball

1kommentarer

För några dagar sedan drog jag helt medvetet i mig en speedball, medveten om riskerna, till fullomedveten om hur otroligt korkat det är men samtidigt tyckte jag att det spelar väl ingen roll, ni vet, likgiltighetskänslan, värdelös, "jag är ingenting" . Detta ledde till en överdos. Som ni märker så lever jag. Ja, jag hamnade på sjukhus, ja, jag blev utan heroin, ja nu är det så pass illa så de vill plocka in mig och ja, jag håller mig undan. Precis som förr så drog jag från sjukhuset denna gången också och raka spåret till någon annan pundare.

Innan överdosen så kommer jag ihåg hur jag fick upp en tanke och en bild på vackra Angelica.
Angelica. Jag har sjunkigt så låg nu, så förbannat låg. Jag lovade mig själv från start att inte gör detta, det var aldrig ett alternativ men precis som många andra löften från missbrukare så bryter man dom förr eller senare.

- Penny Dreadful -

1 kommentarer

Miss M

14 Jul 2009 02:32

Vad tusan är en speedball? :-s Jag orkar inte googla för jag läser din blogg via mobilen. Men det låter inte alls bra. Ta hand om dig. Jag menar det, ta bättre hand om dig tjejen! <3

Kommentera

Publiceras ej