Till Eder alla

1kommentarer

Jag låter säkerligen fullständigt fullkomligt egeostisk och elak när jag påpekar att Ni vet hur jobbigt det är att ta sig ut detta helvetet. Men jag känner att jag måste faktiskt ge en eloge till er som tagit modet till er att fixa era liv och tack vare erat mod ( eller kanske under tvångsbehandling ) så har ni förmodligen räddat era liv.!!!

Nu kliar det över hela kroppen och jag måste dra snart, som jag skrivit om tidigare, detta väntande kan få en att vilja hoppa från en skyskrapa, dödsångesten är ett faktum just nu. 

- Penny Dreadful -

1 kommentarer

MK

21 May 2009 22:48

Tja!

Har läst en del i din blogg nu. Den berör på många sätt. Som alltid med bloggar av det här slaget. Själv började jag min blogg när jag skulle köra det sista racet, för att jag inte trodde att det här livet var för mig. Det är 3,5 år sedan nu. Det vände rätt kort efter jag skrev de där första orden om att bloggen var det sista racet. Visst, livet kan suga nu oxo, men det är en jävligt spännande resa oxo. Det går utan att vara på något, och det är klart att med rätt hjälp finns det livet för dig också. Jag hoppas att du hittar din väg dit, vilken den nu blir. Du är värd ett bättre liv.



Önskar dig allt gott! Kram om du vill

Kommentera

Publiceras ej