Som knarkare och heroinist

3kommentarer

...är tillvaron aldrig normalt. Jag är så körd, så fruktansvärt jävla körd. Två dagar i häktet, släppt, friad, absinensen gör sig så påminnd som den bara kan när man sitter i häktescellen och jag har aldrig varit med om mer sura polisklädda varelser. När man sitter på golvet och vaggar, när man river upp sår på kroppen p.g.a abstinensen, när man hallucinerar, fryser och svettas om vartannat, när man ber om hjälp, ber om nåd, ber om att få gå på toaletten och kräkas men istället kräks på sig själv för att dom inte kommer i tid, då är livet inte så jävla härligt längre.

3 kommentarer

maddie

17 Sep 2009 23:04

Wow din blogg fångade mig verkligen. Jag kunde inte sluta läsa och jag blev verkligen berörd!

Svar: Tack, kram!
Penny

K

18 Sep 2009 10:17

Men gumman! Vad var det som hände? Och vad händer nu i ditt liv?



robert333

21 Sep 2009 20:21

fortsätt kämpa! your heart is free have the courage to follow it...

Svar: TACK!
Penny

Kommentera

Publiceras ej